Program Mentor
Program obejmuje cykl indywidualnych spotkań z mentorami – doświadczonymi pracownikami administracji publicznej (często absolwentami Szkoły). Słuchacze biorą udział w projektach realizowanych przez mentora, zapoznają się z zadaniami urzędu, w którym pracuje mentor, a także uczą się praktycznych umiejętności związanych z pracą w danym obszarze administracji. Udział w programie pomaga słuchaczom w wyborze dalszej ścieżki kariery.
Cele programu
- rozwijanie zdolności analitycznych słuchaczy,
- kształcenie umiejętności poprawnego argumentowania i wyszukiwania informacji,
- rozwijanie umiejętności negocjacyjnych i prezentowania przełożonym rekomendacji,
- umożliwienie słuchaczom kontaktu z administracją publiczną poprzez bezpośrednie kontakty z mentorem, spotkania, konferencje etc.
- zapoznanie słuchaczy ze strukturą danego urzędu oraz zasadami funkcjonowania administracji w praktyce,
- wskazanie słuchaczowi jego mocnych stron oraz obszarów wymagających poprawy,
- pomoc w wyborze dalszej ścieżki zawodowej dla słuchacza.