Najbliższe szkolenia
Znajdź szkolenie
-
Przyjazny język urzędowy i kultura komunikacji elektronicznej
13.11.2024 -
Etykieta w komunikacji oficjalnej, biznesowej i międzykulturowej
14.11.2024 -
Efektywność zawodowa i zarządzanie czasem
14.11.2024 -
Protokół dyplomatyczny dla instytucji publicznych
15.11.2024 -
Jak wyrzucić stres z biura, domu, siebie – czyli jak zadbać o swój dobrostan
19.11.2024 -
Udzielanie informacji zwrotnej z elementami technik motywowania i oceniania pracowników – warsztat
19.11.2024 -
Zarządzanie sobą w czasie, czyli efektywna praca zdalna/hybrydowa
20.11.2024 -
Sztuka argumentacji w komunikacji zespołowej i między zespołowej i wywieranie pozytywnego wpływu
20.11.2024 -
Zarządzanie stresem w urzędzie i trening antystresowy
26.11.2024 -
Wczoraj kolega, dziś szef. Budowanie kompetencji i autorytetu przełożonego po awansie
28.11.2024 -
Rozwijanie siły i odporności psychicznej
28.11.2024 -
Efektywny zespół. Co pomaga a co utrudnia wspólne działanie w zespołach w administracji publicznej
02.12.2024 -
Trudny klient? Psychologia obsługi klienta w urzędzie
02.12.2024 -
Profesjonalna obsługa Klienta – trudne sytuacje, agresja, manipulacje, nieuzasadnione pretensje
05.12.2024 -
Trening negocjacyjny – taktyki, strategie i symulacje negocjacyjne
09.12.2024